Jobba smartare - Inte hårdare
I en allt mer konkurrensutsatt värld är effektivitet nyckeln till framgång för små och medelstora företag. Men hur kan du frigöra mer tid till det som verkligen driver din verksamhet framåt? Svaret är enklare än du tror – en digital medarbetare!
- Spar tid och resurser på administrativa uppgifter
- Effektivisera och strömlinjeforma dina processer
- Få tillgång till intelligenta, skalbara lösningar
- Öka produktiviteten och frigör tid för kärnverksamheten
- Kostnadseffektiv personalförstärkning dygnet runt
Frigör resurser och tid
Föreställ dig en pålitlig och högpresterande medhjälpare som arbetar outtröttligt vid din sida. En som tar hand om många av dina administrativa uppgifter och rutiner på ett intelligent och effektivt sätt. Så att du kan lägga fokus på ditt kärnverksamhet.
Med vår innovativa lösning får du just detta – en digital medarbetare skräddarsydd för dina behov. Oavsett om det handlar om att automatisera dokumenthantering, schemaläggning, fakturahantering eller kundinteraktioner – din digitala kollega är redo att ta dig och ditt företag till nästa nivå.
Hur fungerar din digitala medarbetare

Hur fungerar en digital medarbetare? Vår digitala lösning drivs av avancerade AI-system och maskininlärningsalgoritmer.
Den digitala medarbetaren kan ses som en vanlig person, där du har en uppgift du kan beskriva för en faktiskt person kan du beskriva på precis samma sätt för din digitala medarbetare och den kommer att hantera det på samma sätt men: bättre, snabbare och med högre precision.
Denna intelligenta teknik låter din digitala medarbetare kontinuerligt lära sig och anpassa sig efter dina processer och behov. Systemet är självlärande och blir bara mer effektivt över tid. Till exempel kan din digitala medarbetare genom dokumenttolkning extrahera och sammanställa viktig information från inkommande handlingar.
Denna strukturerade data kan sedan användas för automatisk fakturahantering, regelstyrda beslutsprocesser eller som beslutsunderlag. För kund-interaktioner kan din digitala medhjälpare svara på enkla frågor, ombesörja beställningar och support genom konversations-AI och naturlig språkhantering. Allt för att ge bättre service och frigöra tid för mer kvalificerade ärenden.
Användningsområden
- Dokumenttolkning – extrahera och sammanställ viktig information
- Fakturahantering – automatisera skapande, hantering och betalning •
- Beslutsprocesser – regelstyrda flöden baserat på extraherad data •
- Kundinteraktioner – konversations-AI för order, frågor och support
Hur den digitala medarbetaren revolutionerar din verksamhet
Vår digitala medarbetare låter dig automatisera och strömlinjeforma processer som tidigare krävde manuellt arbete. Genom att bemyndiga en AI-driven assistent att hantera administrativa uppgifter kan du och ditt team fokusera på kärnverksamheten. Resultatet? Högre produktivitet, bättre kundservice och ökad lönsamhet.
Nyckeln är intelligens på förfrågan. Vår lösning låter dig skapa ett obegränsat antal digitala medarbetare, var och en specialiserad på en specifik uppgift eller process. Dessa smarta, självlärande AI-agenter kan integreras vid alla punkter i din verksamhet för att effektivisera arbetsflöden.
Låt den digitala assistenten läsa och förstå inkommande dokument, handlägga fakturor, stödja kunder via konversations-AI och mer. Tack vare kontinuerlig inlärning blir din digitala medarbetare bara bättre över tid. Med en kraftfull kombination av automation och artificiell intelligens frigör du oändliga möjligheter för förbättrad effektivitet och skalbarhet.Upptäck kraften i den digitala arbetskraften Låt oss visa hur en skräddarsydd digital medarbetare kan transformera din verksamhet.
Kontakta oss idag för en genomgång!
Skapa din medarbetare utan något tekniskt kunnande
Vår plattform för digitala medarbetare utmärker sig genom sitt användarvänliga gränssnitt. Du klickar dig igenom och det kräver ingen programmering eller avancerade tekniska kunskaper.
För att skapa en ny digital medarbetare börjar du helt enkelt med att bygga genom ett grafiskt flöde. Du definierar en Vad din ny amedarbetare ska jobba med, t.ex. en inkommande faktura eller ett kundsupportärende. Denna händelse aktiverar nästa steg i flödet – tolkningssteget.
Här beskriver du hur den digitala medarbetaren ska vara och hur du vill den utför uppgiften, t.ex läsa och extrahera relevant data från dokumentet eller konversationen och hur den ska tolkaa och använda det.
I det sista steget anger du vilken åtgärd den digitala medarbetaren ska utföra baserat på den insamlade datan. Det kan röra sig om att bokföra en faktura, vidarebefordra ett ärende eller leverera ett automatiserat svar. Bygg sedan vidare på flödet genom att lägga till ytterligare steg och logik vid behov.
Inga komplicerade programmeringsspråk eller API-integrationer krävs. Du arbetar helt visuellt genom beskriva hur du vill din nya medarbetare ska jobba med varje process i ett intuitivt gränssnitt. När flödet är klart kan du direkt publicera din nya digitala medarbetare i produktionsmiljö.
Plattformen är högst anpassningsbar och låter dig iterera och optimera dina AI-drivna flöden baserat på verksamhetens ständigt föränderliga behov.
Utforska mer av Invens Produkter & Tjänster